Bajaj Pulsar - Pulsar NS 200

2019 1 km Benzyna Sportowy
9 999 PLN
Brutto
Pulsar NS 200
Pulsar NS 200
Pulsar NS 200
Pulsar NS 200

Arkus & Romet Group Sp. z o.o.

DĘBICA, PODGRODZIE 32C Zobacz na mapie 146 Pokaż telefon
Powiedz że dzwonisz z Motory.pl
Wyślij wiadomość
Pulsar NS 200
Typ pojazdu
Sportowy
Marka
Bajaj
Model
Pulsar
Stan
Nowy
Rok produkcji
2019
Przebieg
1
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
200
Moc silnika
23
Napęd
Łańcuch
Typ silnika
Czterosuwowy
Skrzynia biegów
Manualna
Kolor
Czarny
Kraj pochodzenia
Polska
Zarejestrowany w Polsce
Nie
Zarejestrowany jako zabytek
Nie
Pierwszy właściciel
Nie
Bezwypadkowy
Nie
Uszkodzony
Nie
Serwisowany w ASO
Nie
Tuning
Nie
VAT-Marża
Nie
Możliwość finansowania
Nie
Faktura VAT
Tak
Leasing
Nie

Opis

Pulsar NS 200

Pulsar NS 200 ma wszystko co potrzebne, by przenieść Twoje motocyklowe doznania na wyższy poziom. To motocykl, który powstał z myślą o poszukujących codziennego zastrzyku emocji i wyrafinowanych rozwiązań. Odważna, dynamiczna stylistyka nadwozia, w połączeniu z pierwszym na świecie 4-zaworowym, trójświecowym silnikiem DTSi, sprawiają, że NS 200 elektryzuje pod każdym względem. Moc 23,5koni mechanicznych i 18,3 Nm momentu obrotowego, przy niskiej masie własnej, potrafią zadziwić niejednego niedowiarka. Oto najbardziej wyrafinowany uliczny wojownik w swojej klasie.

Pojemność
199.5 cm3
Moc
23.52 przy 9500 (KM - obr/min.)
Moment obrotowy
18.3 przy 8000 (Nm - obr/min.)
Silnik
SOHC - 4V - Chłodzenie płynem

OSIĄGI

Silnik 4-Zaworowy o pojemności 200 cm3 z zapłonem DTS-i
Chłodzony cieczą
6-stopniowa skrzynia biegów
Trzy świece zapłonowe

Pulsar NS200 został wyposażony w 4-zaworowy silnik o pojemności 200 cm3 oraz trzy świece zapłonowe. Motocykl posiada 6-stopniową skrzynie biegów, która charakteryzuje się bardzo dobrymi przełożeniami. Całość została zoptymalizowana pod kątem przebiegów, mocy oraz doskonałego przyśpieszenia. Jednostka napędowa dostarcza 23,5KM mocy i 18,3Nm momentu obrotowego i robi to bez zawahania. Posiada również układ chłodzenia cieczą, który dba, by każda chwila w siodle była niezakłóconą przegrzaniem lub spadkiem mocy przygodą.

STYLISTYKA

Agresywny wygląd
Kolorystyka o podwójnej tonacji
Cyfrowo analogowy licznik
Podświetlane przełączniki
Tylne światła typu LED
Stylowe obręcze kół

Bądź gotowy by dosiąść prawdziwego wojownika ulic. Podczas tworzenia Pulsara NS 200 nie został pominięty żaden, najmniejszy nawet szczegół. Ma to odzwierciedlenie w odważnej, agresywnej stylistyce, wysokiej ergonomii i dopracowanych detalach. Zabójczy wygląd, odpowiednie położenie podnóżków i manetek , czy podświetlane przełączniki – nic nie zostało pozostawione przypadkowi. NS 200 to jednoślad zaprojektowany dla motocyklistów czerpiących z życia to, co najlepsze – widać to w każdym detalu, zaczynając od wyglądu, a kończąc na niedoścignionej technologii.

BEZPIECZEŃSTWO

Hamulce tarczowe typu wave z układem ABS
Niski środek ciężkości
Opony bezdętkowe

Podczas konstruowania Pulsara NS200, duży nacisk położono na poręczność i przyjazny charakter podczas manewrowania maszyną. Dlatego rozkład masy wynosi 50:50, a środek ciężkości jest przesunięty maksymalnie nisko. Wszystko po to, by jazda po ciasnych miejskich uliczkach, manewrowanie w korku, czy pokonywanie ostrych zakrętów, były niczym innym jak niezmienną przyjemnością. Dzięki tym walorom, maszyna jest również stabilna podczas jazdy na wprost z wysoką prędkością i na szybkich łukach. Pełną kontrolę w takich momentach zapewnia wydajny układ hamulcowy z tarczami typu wave oraz dbający o bezpieczeństwo na każdym rodzaju nawierzchni system ABS.

WYGODA

Ergonomiczna konstrukcja
Amortyzator mono Nitrox
Rama dwubelkowa (twin-spar) z wypraski stalowej
Dolny układ wydechowy

Pulsar NS200 deklasuje rywali nie tylko dzięki technologii. To udane połączenie nowoczesnych rozwiązań z wysoką ergonomią stało się kluczem do sukcesu. Motocyklista i jego potrzeby, od samego początku znajdowały się w centrum uwagi. Odczujesz to już po pierwszym kontakcie z Pulsarem. Niski środek ciężkości i dopracowane zawieszenie z amortyzatorem Nitrox, wygodna pozycja, wydajne hamulce i dynamiczny silnik czynią z niego idealnego kompana bez względu, czy jest to szybka miejska jazda w stylu streetfighter, czy weekendowy wypad za miasto. Bogate doznania podczas jazdy, zawsze zostaną zapewnione.

SILNIK

Typ
SOHC - 4V - Chłodzony cieczą
Moc maksymalna
23.52 przy 9500 (KM - obr/min.)
Maksymalny moment obrotowy
18.3 przy 8000 (Nm obr/min.)
Prędkość maksymalna
136 km/h
Pojemność skokowa
199.5 cm3


POJAZD

Rozstaw osi
1363 mm
Długość x Szerokość x Wysokość
2017 mm x 804 mm x 1195 mm
Prześwit
167 mm
Przednie zawieszenie
Teleskopowy przedni widelec z tuleją poślizgową fi37
Masa własna
145 Kg
Zbiornik paliwa (rezerwa / pojemność użytkowa)
12 L
Tylne zawieszenie
Nitrox mono amortyzator z kanistrem gazowym typu Piggy Back

HAMULCE I OPONY
Typ hamulca przedniego
Tarcza o obrysie falistym z zaciskiem pływającym
Rozmiar hamulca przedniego
Tarcza o średnicy 280mm
Opona przednia
100/80 - 17, 52 P, Bezdętkowa
Typ hamulca tylnego
Tarcza o obrysie falistym z zaciskiem pływającym
Rozmiar hamulca tylnego
Tarcza o średnicy 230mm
Opona tylna
130/70 - 17, 61 P, Bezdętkowa

URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE

System
Zapłon DC
Reflektor (światła mijania)
Projektor 55 W
Reflektor (Światła drogowe)
Reflektor elipsoidalny 55 W
Używamy plików cookies.