Bajaj Pulsar - Pulsar RS 200

2019 1 km Benzyna Sportowy
12 999 PLN
Brutto
Pulsar RS 200
Pulsar RS 200
Pulsar RS 200
Pulsar RS 200
Pulsar RS 200
Pulsar RS 200
Pulsar RS 200
Pulsar RS 200

Arkus & Romet Group Sp. z o.o.

DĘBICA, PODGRODZIE 32C Zobacz na mapie 146 Pokaż telefon
Powiedz że dzwonisz z Motory.pl
Wyślij wiadomość
Pulsar RS 200
Typ pojazdu
Sportowy
Marka
Bajaj
Model
Pulsar
Stan
Nowy
Rok produkcji
2019
Przebieg
1
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
200
Moc silnika
24
Napęd
Łańcuch
Typ silnika
Czterosuwowy
Skrzynia biegów
Manualna
Kolor
Biały
Kraj pochodzenia
Polska
Zarejestrowany w Polsce
Nie
Zarejestrowany jako zabytek
Nie
Pierwszy właściciel
Nie
Bezwypadkowy
Nie
Uszkodzony
Nie
Serwisowany w ASO
Nie
Tuning
Nie
VAT-Marża
Nie
Możliwość finansowania
Nie
Faktura VAT
Tak
Leasing
Nie

Opis

Pulsar RS 200

Ten motocykl, to najszybszy Pulsar w historii marki. Dzięki nowoczesnej konstrukcji i zastosowaniu zaawansowanej technologii, poznasz za jego sterami smak prawdziwej adrenaliny. Skonstruowany na nowo i od podstaw Pulsar RS 200, mimo niewielkiej pojemności, pozwala wkroczyć w świat sportowego dreszczyku emocji. Wszystko dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika, na która składają się m. in. czterozaworowa głowica, aż trzy świece zapłonowe, układ elektronicznego wtrysku paliwa, chłodzenie cieczą i 6-biegowa skrzynia biegów. Rozwijający aż 24,5 KM silnik wspierany jest przez optymalnie zestrojone podwozie oraz wydajne hamulce z tarczą o średnicy 300 mm z przodu, 230 mm z tyłu oraz układem ABS. Wszystko to sprawia, że ten pojazd potrafi zostawić w tyle każdą konkurencję. Pod względem inżynierii, projektu, formy, czy osiągów – czterech filarów rodowodu Pulsara, RS 200 ma wszelkie predyspozycje, by razem z Tobą wznieść się na nowy pułap motocyklowej przygody. Pulsar RS 200 to motocykl, który wyznacza nowe trendy i pokazuje, że nie potrzeba ogromnego silnika, by cieszyć się dynamiczną jazdą w czysto sportowym stylu. Wystarczy odkręcić gaz i od razu poczuć pikantny charakter najszybszego z Pulsarów.

Pojemność
199.5 cm3
Moc
24.5 przy 9750 (KM - obr/min.)
Moment obrotowy
18.3 przy 8000 (Nm - obr/min.)
Silnik
silnik 3-świecowy, 4-zaworowy DTS-i 200 cm3

OSIĄGI

silnik 3-świecowy, 4-zaworowy DTS-i 200cm3
Układ wtrysku paliwa
Chłodzony cieczą
6-stopniowa skrzynia biegów

Niewielka pojemność i wysoka dynamika? Jak to możliwe? Za tym fenomenem stoi rewolucyjna technologia cyfrowego zapłonu, opartego aż o trzy świece, dodatkowo wspierana przez 4-zaworową głowicę z rozrządem SOHC oraz dbające o stabilne warunki pracy chłodzenie cieczą, co w połączeniu układem elektronicznego wtrysku paliwa zapewnia niespotykany dotychczas ładunek mocy jednostkowej przy jednoczesnym wydajnym spalaniu. Efektem tych zabiegów jest moc 24,5 KM przy 9500obr/min oraz moment obrotowy 18,6Nm przy 8000obr/min z pojemności 199,5 cm3.

Pulsar RS 200 jest nie do zatrzymania, gdy chodzi o osiągi. Układ korbowo-tłokowy wspomagany jest 6-stopniową skrzynią biegów, która wprowadza dynamiczną jazdę na całkiem nowy poziom. Szybka jazda w wysokich temperaturach? Chłodzenie cieczą pozwoli zadbać o stabilne parametry pracy silnika w każdych warunkach. Jesteś głodny wrażeń? Ten model został więc stworzony specjalnie dla Ciebie.
WYGLĄD ZEWNĘTRZNY

Stylowa pełna owiewka
Wyścigowy układ wydechowy
Regulowana kierownica typu clip-on
Stylowa deska rozdzielcza z limiterem obrotów
Światła tylne LED
Stylowe koła

Kiedy przewodzi się stawce, trzeba się również odznaczać. Jadąc na Pulsarze RS 200 nie będziesz mieć z tym najmniejszego problemu. W każdym elemencie Pulsara RS 200 można odnaleźć przemyślaną i zarazem finezyjną inżynierię, która pozwala wyprzedzić konkurencję. Pełna, aerodynamiczna owiewka nadaje maszynie niepowtarzalny i jednocześnie agresywny wygląd, który nie pozwala oderwać wzroku, gdy RS 200 przemyka obok. Wystarczy także spojrzeć na oświetlenie: tylne światła LED w technologii Crystal, nowoczesne kierunkowskazy LED, czy przednie reflektory projektorowe o wysokiej wydajności, które nie tylko zapewniają Ci widoczność na drodze, lecz olśniewają patrzących intrygując jedyną w swoim rodzaju formą. Układ wydechowy Rave z opatentowanym modułem ExhausTEC łączy w sobie design z technologią, nie tylko podkreślając sportową sylwetkę, ale także wpływając na zwiększenie potencjału drzemiącego w silniku, a tym samym ekscytujące odczucia podczas jazdy. Kierownica typu clip-on wieńczy wyścigową sylwetkę motocykla i gwarantuje motocykliście optymalną pozycję do bardziej sportowej jazdy. Wszystkie te zabiegi sprawiają, że Pulsar RS 200 jest maszyną skazaną na sukces.

BEZPIECZEŃSTWO

System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
Podwójne projektorowe światła przednie
Tarcze typu wave
Szerokie opony bezdętkowe

Niezależnie od drogi i warunków drogowych, Pulsar RS 200 potrafi zadbać o wasze wspólne bezpieczeństwo. Na jego straży stoi wydajny układ hamulcowy z zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania systemem ABS, który wyposażono w dużą wentylowaną tarczę typu wave o średnicy 300 mm z przodu oraz taki sam element o średnicy 230 mm przy tylnym kole. Za świetne wyczucie i natychmiastową reakcję na polecenia kierowcy odpowiadają zaciski i pompa hamulcowa ByBre. Całość gwarantuje optymalne opóźnienia i bezpieczeństwo w nieprzewidywalnych sytuacjach.

Jednokanałowy układ ABS zapewnia maksymalną kontrolę nad motocyklem, co pozwala czuć się pewnie i skupić wyłącznie na dynamicznej jeździe. Dzięki tarczom typu wave, współpracującym z wydajnym układem hamulcowym, model RS200 odznacza się w swojej klasie najbardziej progresywnym hamowaniem. Podwójne światła projektorowe wydajnie oświetlają trasę nocą zapewniając szybką i bezpieczną jazdę w każdych warunkach drogowych.
WYGODA

Ergonomiczna pozycja podczas jazdy
Podnóżki tylne
Sztywna rama podwójna (twin-spar)
Zintegrowane uchwyty dla pasażera
Zawieszenie
Tył: Zawieszenie z pojedynczym regulowanym amortyzatorem Nitrox
Przód: Widelec o śr. rur 37-mm z pojedynczą tuleją ślizgową

Ustawiona w optymalnej pozycji kierownica clip-on oraz odpowiednio usytuowane podnóżki służą utrzymaniu prawidłowej pozycji na motocyklu i zapewniają wygodę tak w czasie długich, jak i krótszych przejażdżek. Nawet wkomponowane w sportową bryłę motocykla uchwyty pasażera zaprojektowano tak, aby zapewnić optymalną pozycję i komfortową jazdę, nie wpływając jednocześnie na bezkompromisową sportową sylwetkę maszyny. U podstaw dynamiki prowadzenia RS200 leży tłoczona podwójna stalowa rama utrzymująca sztywność poprzeczną, nieodzowną nie tylko podczas pokonywania łuków, ale też przy ostrym hamowaniu bądź wyższych prędkościach. Zawieszenie oparte zostało na widelcu teleskopowym z przodu oraz posiadającym 7-stopniową regulację gazowo-olejowym amortyzatorze centralnym Nitrox, by móc dostosować RS 200 do potrzeb każdego motocyklisty.

SILNIK

Typ
silnik 3-świecowy, 4-zaworowy DTS-i 200cm3
Moc maksymalna
24.5 / 9750 (KM - obr/min.)
Maksymalny moment obrotowy
18.3 / 8000 (Nm - obr/min.)
Prędkość maksymalna
140.8 km/h
Pojemność skokowa
199.5cm3


POJAZD

Rozstaw osi
1355 mm
Długość x Szerokość x Wysokość
1999 mm x 1114 mm x 765 mm
Prześwit
157 mm
Zawieszenie - przód
Teleskopowe, z tuleją ślizgową
Masa własna
165 Kg
Zbiornik paliwa (rezerwa / zużywalne)
13 L
Zawieszenie - tył
Pojedynczy amortyzator (typu monoshock) Nitrox ze ze zbiornikiem

HAMULCE I OPONY

Rodzaj hamulca - przód
Jednokanałowy ABS, tarcza o śred. 300mm
Wymiar hamulca przód
Tarcza o śred. 300mm
Opona - przód
100/80 - 17, 52 P, bezdętkowa
Rodzaj hamulca - tył
tarczowy jednotłoczkowy
Wymiar hamulca tył
Tarcza o śred. 230mm
Opona - tył
130/70 - 17, 62 P, Bezdętkowa

ELEKTRYKA

Układ
12 V Full DC MF
Przedni reflektor (światła mijania)
Projektor świateł mijania 55 W
Przedni reflektor (światła drogowe)
Projektor świateł mijania 65 W
Używamy plików cookies.